Namnförslag 👌

Nu har vi bestÀmt vilka tre namn det stÄr i mellan till den nya lilla valpen vi vÀntar med spÀnning pÄ. 
 
Jag vill ju gĂ€rna fortsĂ€tta köra pĂ„ mitt tradition jag haft i flera Ă„r och Oscar Ă€r ju inne pĂ„ de ocksĂ„ sĂ„ der skönt. 😊
 
Hittills har vi haft/har Zeke sedan bor ju katterna Amazon & Ice hos Pappa sen har jag haft Izor sÄ nu ska ett tredje namn vÀljas ut.
 
NÀr Zeke fick sitt namn valde jag mellan 
‱ Zeke ❀
‱ Pansar
‱ Phoenix
‱ Prime
 
Idsg stÄr det mellan 
‱ Pansar (vill dock stava med Z) ifall det blir i en valp ifrĂ„n z-kullen.
‱ Korax
‱ Phoenix
Dom tre ligger bra till alla tre, men Pansar ligger högst pÄ min lista Àven pÄ Oscar & Uppfödarens lista, men det kanske inte kÀnns rÀtt nÀr man vÀl ser hunden sÄ man mÄste ha alternativ!
Sen kommer Korax och sista Phoenix, men dom tvÄ stÄr nog nÀstan o stampar pÄ samma plats.
 
Jag gillar ju alla tre men eftersom Pansar fanns med i bilden redan för tre Ă„r sedan sĂ„ ja svĂ„rt alltsĂ„. 😏
de kunde blivit en Pansar dĂ„ i stĂ€llet för Zeke, men nĂ„got gjorde ju att det blev en Zeke. ❀
SÄ det Àr verkligen omöjligt o kÀnna av nu vad som skulle passa.
 
Vilket namn fastnade ni för? 😊
 
HÀr har ni Zeke som nu hunnit bli 3 Är gammal.
Det blev ingen Pansar eller nÄgot annat dÀr inte o han passar sÄ bra att heta Zeke dessutom.
 
För er som inte vet vart dessa namn kommer ifrÄn vad jag menar med tradition sÄ Àr det ifrÄn tv programmet gladiatorerna nÀr jag döpte första hunden vid namn Izor sÄ sa jag att jag alltid skulle anvÀnda namn ifrÄn gladiatorerna sagt & gjort Àven om jag idag inte tittar speciellt mycket pÄ de programmet idag, men roligt o ha sina traditioner. 
Â