Mer fotografering đŸ“·

I eftermiddag ska jag ut pĂ„ foto uppdrag om Ă€garen godkĂ€nner sĂ„ kommer det nĂ„gra bilder ikvĂ€ll. 😊
ska nÀmligen fota en sheltie hane som kommer ifrÄn samma uppfödare som Zeke kommer ifrÄn.
 
Lilla Nemo eller lilla ja han Àr yngre Àn Zeke, men tror han Àr snÀppet större Àn Zeke faktiskt.
Louise bor ocksÄ hÀr i finspÄng och bad mig om hjÀlp o fÄ lite fina bilder jag som Àlskar att fota tycker ju de ska bli otroligt roligt.
 
Vi fĂ„r se ikvĂ€ll nĂ€r jag har tid o sĂ€tta mig ner om bilderna blir bra om jag kan visa upp nĂ„gra hĂ€r och Louise godkĂ€nner de. 😊
 
VÀrldens bÀsta köp de har blivit sÄ mycket roligare att fota sedan vi köpte nya kameran sÄ vÀrt pengarna.
nĂ€stan Ă„r ska jag satsa pĂ„ nĂ„got nytt objektiv Ă€r tanken men ska försöka komma igĂ„ng lite mer först innan jag lĂ€gger mer pengar pĂ„ kameran. 😁
 
InstÀllt till ev helgen/nÀsta vecka 
#1 - - Marianne:

Du tar sÄ fina foton, jag önskar du kunde fotat Ava ;)
Jag fick ju brorsans kamera, men det visade sej att fÀstet pÄ objektivet behövde bytas och jag har nyligen tagit mej i kragen och lÀmnat in det....sen sÄ...

Svar: Tack :)Fick dock skjuta upp det idag pga förhinder ifrÄn min sida skit trÄkigt men sÄnt Àr livet.
Jobb gÄr i första hand speciellt nu nÀr det Àr rörigt pÄ jobbfronten.


Vore kul o fota ava Äker ju till Ullared dÄ o dÄ kommer Äka runt vÄrd -sommaren nÀstan Är med bil troligtvis fler bilar sÄ dÄ blir ena vÄran sÄ fÄr svÀnga in dÄ ;)
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Ja men jÀklar vad kul det skulle vara :)

Svar: Ja :)
Erika Pettersson