Busfabriken 💕

Idag har vi tillbringat några timmar på busfabriken 💕
Tillsammans med Emma, Björn, tvillingarna Alwa & Wiggo.
Och min andra syster Maria och hennes dotter Agnes.
 
Herregud rolig dag, men oj vad trött man blev och varit jag slockna på soffan när vi hade kommit hem medans Oscar på något lustigt sätt lyckas hålla sig vaken. 🙈
 
Avslutade med lunch på donken, handla på citygross och nu ikväll fixade vi lite matlådor inför veckans jobb.
jag ska snart sova för jag är helt slut. 😴
Rolig dag som jag gärna gör om snart igen.
 
#1 - - marianne:

Förstår att du var slut efter en dag där...haha

Vad duktiga ni är som gör matlådor inför veckan, så gör Janne också, men jag brukar ta matlåda om det blir något över från middagen...om inte Janne gjort någon till mej....haha

Svar: Ja vi måste ju ha lådor med oss till jobben så blir att man gör ordentligt 😁👌
Var trött hela dagen igår också haha 😂🙈
Erika Pettersson