Tröttare än.. 😴

Då var ytligare ett 13 timmars pass över, men dagen har gått bra. 😊
alltid lättare o köra 13 timmar i veckorna eftersom man är dubbelbemannade och man har en kollega att jobba ihop med och man delar på alla sysslor.
 
Dagen flöt på bra, dagen är över.
Har hunnit gå ett varv med Zeke pappa hade redan gått med dom när jag hämtade Zeke så jag gick ett kortare väl hemma mest för att jag själv skulle få varva ner.
 
Sen duschat och nu ner bäddad i sängen och har bonde söker fru på play. 👌 godnatt 
 
 
#1 - - Marianne:

Tiden går ju lite fortare också om man är två som trivs tillsammans som man kan skoja lite med.

Martin var ju här i veckan och han pushade på så nu har jag också TV....hihi

Svar: Absolut jag trivs ju som fisken i vattnet 😊Men känns lite tomt att mista dom kollegorna en tid nu när jag ska gå på ett vikariat på annat ställe, men men. 😊
Erika Pettersson