Shopping del 1

I somras så visade jag ju aldrig vad jag köpt så tänkt denna gång måste jag börja iallafall och nu har jag fotat lite av allt mer orkade jag inte idag.
skriver lite priser för att ni ska se hur mycket de kostade ifall ni aldrig varit i ullared o vill veta ungefär vad saker kostar och om de är billigt eller ej.
 
Blusjacka så himla snygg jag älskar den rent utsagt.
Så snygg i somras köpte jag en svart fast längre modell den fick jag mycket beröm för i somras. 
Folk undra vart den var köpt så köpte en till nu.
169kr den svarta i somras kostade 129kr 
 
 
Vinterjacka ar en sen förra året som jag köpte då, men tyvärr är dragkedjan knasig i bland så i stället för o byta dragkedja blev det en helt ny jacka.
Också väldigt nöjd: 449kr 
 
 
I stället för en advendsljusstake blev det en krans med ljusslinga i så fin. 
99kr 

 
Jul dukar eftersom vi inte har så många o jag gillade dessa otroligt mycket om jag inte minns galet fel så ca 7.90kr men runt där ja.
 
 
Ljus med bling bling jättefina 49kr
 
konstsnö som jag ska dekorera med plus blingbling ljusen. 29.90kr 
 
Stickad tröja till Oscar 149kr 
denna var han mest nöjd över av de jag köpte.
och för första gången erkände han att de var roligt att få nya kläder och saker o ville ha mer & mer haha.
 
Tröja tunnare till Oscar 
han fick en till sån men i vinröd men den hade han på sig till jobbet idag så kunde inte fota den 69.90kr 
 
T-shirt till Oscar 69.90kr 
 
Kofta till mig.
Köpte en sån i somras i färgen cerise och jag älskar den otroligt mycket snygg och skön.
nu har jag köpt två till en marinblå och en mer aprikosfärgad för dom var bra pris och snygga
99kr styck 
 
 
Sist men inte minst så givetvis ideal of sweden skal köpte dessa två till mig de rosa har jag ju haft innan köpte de i somras men eftersom vi byte mobiler nyligen så passade inte mitt rosa marmor skal nya telefonen så fick sälja de o passade på o köpa de igen 😁
 
Köpte även ett plånbokeskal + ett bakskal till Oscar men hann aldrig fota innan han åkte till jobbet.
Har köpt plånbokeskal till mig med men ifrån deras hemsida så de kommer väl i veckan. 
 
Pris för dessa bak skal 119kr 
Pris för plånbokeskal 159kr av båda modellerna som dom har 
Så har tre nya de vita med blommor plus dessa två. 
 
Alla är helt inne på att åka igen idag sa ena syrran att alltså jag vill åka idag igen! 😂
att shoppa är ju så otroligt roligt och när det dessutom är så himla billigt så blir de ännu roligare.
 
I vår är planen att åka igen och då ev två dagars får se om vi kör bussresa då eller bil men de var otroligt smidigt med bussresa visst man fick åka tidigt men man kunde sova på hemvägen och man slapp sitta för o försöka hålla någon vaken osv!
 
Dessutom kunde man handla fritt och bara köra på. 😁
Nej men de var otroligt smidigt faktiskt dessutom fanns de toa på bussen så de var toppen.
 
Nu är de bara jobba & spara pengar men jag har nog en standard budget för både nu och i somras så hade jag samma budget men ändå handlar inte jag för allt trots att Oscar skrev köra på du har pengar o handla för använt upp dom. 🙈
men man kan inte handla saker man inte ville ha.
 
Ska försöka få upp inlägg nr 2 kanske i veckan eller helgen måste ju fota Oscars saker när han inte använder telefone eller ej är hemma.
och en del va kläderna tog han ju på sig idag.
 
Men här är lite av allt 👌😊