Kyla & mörker

                              Ännu en ledig dag. 😊
igår vägrade jag ju att jobba jag var knäckt efter ett dygnspass.
 
Idag har jag också varit ledig i november nu är de lite trögt med jobb, men ska inte klaga nästa vecka kliver jag på vikariat så då går jag på ett schema och har 81% ett tag så då blir de jobbelijobb.
 
Kylan har slagit till de är kallt och jäkligt halt.
Det är otäckt att gå ute nu när det är så halt eftersom de kommit snöblandat regn som sen fryser så då är de blank is.
 
Det enda positiva & härliga med kylan är att man kan tända ljus inne för man behöver extra ljus & värme i detta mörker.
 
Har även hunnit vara o handla på morgonen med Oscar.
Och sen skjutsat mamma då hennes bil är inlämnad!
Blev även en sväng o hälsa på Alwa & Wiggo också.
Innan hemfärd.
 
Mosters små underbara gullungar ❤️😁
 
Dom växer & växer snart dags för en vinterfotografering av dom😁