Ny dag. đŸŒ€

Nu Àr det en ny dag, ny vecka och nya tag.
Som jag skrev igÄr rann det nog över lite jag blev riktigt less faktiskt vi alla jobbar och sliter med saker i vÄra liv, men man kan heller inte förvÀnta sig hjÀlpt tillbaka om man inte kan stÀlla upp pÄ andra.
 
Och det Àr bÀttre att droppa sin attityd och skita i folk mÄnga sÀger att jag Àr sÄ kaxig o dryg men grejen med mig Àr att jag bÀr det mesta inom mig en lÄngtid nÀr det sen rinner över dÄ blir jag riktigt arg och dÄ Àr jag inte o leka med!
 
IgÄr blev jag sÄ ledsen & förbannad.
Jag & Oscar stÀller faktiskt upp pÄ alla lÄnar ut pengar, vi skjutsar & hÀmtar, vi kör grejer, vi ber endast om hjÀlp med hundvakt inget annat!
 
Men som sagt ny dag och nya tag som skrev igÄr sÄ har vi bestÀmt oss för att backa och ta lite avstÄnd vi gör aldrig nÄgot ensamma bara vi tvÄ eller ja vÀldigt sÀllan senast var vÀl nÀr vi drog till stan pÄ lunch buffé pÄ pizzahut vilket vi heller inte kommit ivÀg pÄ nÄgot mer trots att vi vill.
 
Men vi ska försöka sĂ„ fort mitt schema kommit?! Börjar jobba pĂ„ schema pĂ„ onsdag sĂ„ antar att de kommer idag sĂ„ kan vi planera o se hur vi Ă€r lediga. 🙂
Nu ska vi njuta av att umgÄs vi tvÄ och göra saker sjÀlva Àven om det Àr bÄde trevligt & roligt o umgÄs med andra ocksÄ, men vi behöver egentid!
 
TrÄkigt dock att han jobbar eftermiddag denna vecka men jag jobbar o andra sidan kvÀll bÄde onsdag & torsdag sÄ inte hemma förens runt 21.20-21.30!
 
 
Idag Ă€r det varmt men mulet sĂ„ nya tunikan fick Ă„ka pĂ„ för o prata om nĂ„got roligare 🙂
Nackdelen med dessa modeller Àr at man ser kraftigare ut Àn man egentligen Àr men pÄ insidan Àr den tjatare sÄ en storlek mindre funkar inte! 
DÄ det Àr som tupp Àrmar pÄ denna sÄ de som sitter pÄ kroppen Àr tajtare men jag tyckte den var snygg o för 150kr pÄ kappahl var det bara slÄ till.
syrran köpte en likadan. 🙈
 
aja jag trivs Ă€ven om kroppen ser större ut men sĂ„ skön den Ă€r đŸ˜â€ïž