Ingen energi đŸ€”

Idag Ă€r en sĂ„n dag som jag har noll energi i morse eller ha runt 8.00 tiden gick jag & Oscar promenad med Zeke tillsammans mysigt vĂ€rre. 😍
 
Sen byte vi matta i vardagsrummet dĂ„ jag var o köpte en ny igĂ„r kvĂ€ll. 🙂
Har varit hos mamma o tagit en fika nÀr Oscar drog till jobbet, gick sedan en promenad med henne & hundarna Àr ju trevligt med lite sÀllskap ibland.
Innan vÀldigt sen lunch.
 
Nu ska jag till vÄrdcentralen för provtagning som jag skrivit fick jag kallelse till att kolla om sköldkörteln igen samt ta provet för o kolla inflammation dÄ jag som idag mÄr riktigt dÄligt!
Om man bara kunde fÄ visa vÀrken för ett par minuter sÄ folk kunde förstÄ, men jag jobbar o sliter trots vÀrk för det hÄller mig uppe pÄ benen.
Lika sÄ promenader Àr bra för de lindrar men de lindrar inte fullt men nÀr jag blir varm i lederna o musklerna sÄ blir de bÀttre o varm blir jag nÀr jag motionerar & tar varmt bad. 
 
Sen blir det ivĂ€g pĂ„ kalas för min brorsdotter som fyllt Ă„r jag & lillsyrran ska ivĂ€g en svĂ€ng o fira henne hemma hos sin mamma. 🙂
annars fĂ„r jag anpassa dagem efter kroppen Zeke ska fĂ„ sig en runda lös ute med nu nĂ€r de Ă€r svalare vĂ€der han behöver verkligen fĂ„ springa av sig. 😉
#1 - - elin stridh:

Jag hoppas attdui vill kika in, 1-3 dagars leveranstid Àr det, klicka pÄ lÀnken nedan och ta dig gÀrna en titt om det Àr nÄgot dui hittar, skulle göra mig glad!

http://hopedesign.shop.textalk.se/sale/

Ha en underbar dag!

#2 - - marianne:

VÀrme Àr det som hjÀlper bÀst för vÀrkande kropp...du fÄr njuta av ditt badkar ;)
Hoppas dina prover ser bra ut ialla fall
.jag Àr sÄ j-a trött pÄ att alltid ha ont, men jag vÀgrar lÄta vÀrken begrÀnsa mej, vilket resulterar i sÀmre sömn Àn vanligt vissa nÀtter...

Svar: Åhja badkaret njuter jag av vill jag lova 😉
Erika Pettersson