47,5 timme

På loppet av fem dagar har jag jobbar 47,5 timme sammanlagt. 👍
Kroppen sa ifrån rejält igår kväll att jag tog mig ut på två promenad med Zeke var otroligt, men samtidigt så avkopplade o skönt efter jobbet och på kvällen.
 
Zeke fick sova hos Pappa & Viktoria Tisdsg till onsdag eftersom jag jobbade så långt pass i tisdag samt började tidigt igår, men vilken lycka o få hem honom igen. 👌
 
Idag kör jag 8.00-16.00 sedan är jag ledig tänker vara ledig fredag & lördag sedan får vi se söndag o framåt om de blir lika intensivt.
Nästa vecka har jag korta jobbpass inbokade men ganska skönt de också för sen drar vikariatet igång. 🙂
 
Efter jobbet idag ska Zeke vaccineras hos veterinären tur man har en nära i Finspång dock går jag endast dit för enkla saker som vaccination de reder väl vilken veterinär som helst ut? Men annat aldrig då är det Norsholm som gäller egentligen ville jag vaccinera där nere med, men tiden o orken finns inte o åka 30 min enkel resa för en spruta.
 
Sedan handla inför helgen då jag & Oscar ska baka hihi 😀 sen kommer jag sova bort fredag förmiddag, men sedan ska bakning ske fredag eller lördag har ledigt fredag-söndag som det är nu. 🙂
 
ha det bra 
#1 - - Anita:

Men oj så mycket du jobbar...!! Förstår att kroppen sa ifrån...!! Kram

Svar: Finns inget folk vikarier blir bokade memnhoppqr av sista minuten så nör chefne ringer o bara snälla kan du jobba? Så kör man.Men helskotta vad tufft det blev ttött som jag vet inte vad, men nu är det över 😁
Förhoppningsvis lugnare nu ett tag.
Erika Pettersson