Min onsdag!

Jobb 7.00-14.30 ganska lugnt jobbpass faktiskt väldigt trevligt också. :)
Men efter ett 12 timmars igår så var de ju seg o behöva gå upp tidigt och börja 7 en bit utanför Finspång eftersom jag jobbade som ambulerande idag så åkte jag ju runt och hjälpte till med lyft osv utöver att vara hos en brukare vi är hos mellan dessa ambulerande turer.

Eftersom jag slutade en halvtimme före Viktoria passade jag på o motionera Zeke & Texas innan jag hämtade henne, åkte och hämtade ut paket till Oscar då han jobbar em vecka så fick jag lösa de då hans nya kläder kommit och nya hörlurar till datorn. :)
Sedan blev de o åka o boka tid för byte av däcken på bilen våra däck finns på hyundie så sommardäcken förvaras där och dom byter däcken åt oss för en mini summa förvaring & däckbyte 450kr två gånger per år så sammanalagt 900kr per år. :)
Smidigt slipper man förvara dom själv vi som inte har plats för de som bor i lägenhet.
Tider för byte fanns så de var ju bra hoppas bara nu de inte krokar med jobb, men då får man väl lösa de!

Blev även ett besök hos gullungarna längesedan jag visa bild på dom. :)
Måste ta lite nya känner jag så som dom växer. ♥
Alwa var hyper och wiggo lite mer tröttare efter en heldag på dagis trodde man ju dom skulle vara tröttare, men dom slockna nog fint ikväll.

Wiggo ska snart till frisören för första gången också han är så långhårig i nacken så de går sätta upp med tofs, inte okej ;) lilla Alwa får vänta ett tag till.

I morgon kör jag löjligt arbetspass 9-11.30 ska rycka in bara för att dom ska på personalmöte, men alla pass ger las dagar. :) sen blir de ev en sväng till dessa två efter jag hämtat Zeke. :) 
#1 - - Marianne :

Skönt att sluta tidigt men segt att jobba sent och sen upp på morgonen....
Tvillingarna är ju så sööööta, hag kan inte fatta att de redan är så stora och går på dagis...

Svar: Nej tror ingen riktigt förstår vart Alwa & Wiggos första år tog vägen :)Idag traskar båda runt, springer, Wiggo pratar lite otydligt, men han har sagt titta, Alwa försöker han säga, båda säger mamma & pappa så de går för fort samtidigt som dom är i en extremt rolig ålder nu man ser deras humör och utveckling ordenligt.

Wiggo är värst hej hå vilket humör, men också vilken charmknutte han är :D
Flirtar runt med tjejer på dagis o håller handen osv alwa är mer lugn :) men hon börjar nu med ta för sig.

Ja usch jobbar hellre dagtid än kvällstid faktiskt så är skönt nu när man kört mycket dagtid :)
Erika Pettersson

#2 - - Anita:

Så söta! :D

Svar: Visst är dom 😍
Erika Pettersson