StĂ€ngt! 😏

Hade planerat en tripp till stan idag dÄ Oscar behöver kika pÄ nÄgot nytt klÀdesplagg vi ska ju nÀmligen ivÀg i juli pÄ bröllopsfest bland annat och jag gillar att vara ute i god tid.
 
Sedna strosa runt o se om man hittar nÄgot fint alltid lika roligt o Äka till stan sen handla lite pÄ Biltema behöver bland annat spolvÀtska brukar alltid köpa dÀr.
Sen bara njuta av en lunch pĂ„ stan vi Ă€lskar ju kinamat sĂ„ de brukar vi köra pĂ„ dĂ„ o dĂ„ inte jĂ€tte ofta faktiskt, men det Ă€r för tusan stĂ€ngt idag varför? Det har varit midsommar o dĂ„ stĂ€nger minsann hela allt idag 🙈
 
Aja det blev att skjuta upp detta tills imorgon helt enkelt!😏
Vi fÄr pka in imorgon sÄ idag tÀnker jag ta de för jÀkla lugnt njuta av ledigheten för snart har dessa fem dagar passerat ivÀg fortare Àn man anar.
Ska Àven fundera pÄ om jag vill jobba extra ett datum i juli egentligen vill jag inte dÄ vi har Texas hos oss (syrrans hund) ocksÄ o han Àr lite speciell sÄ vore nog skönt för Oscar om jag var hemma och inte jobbade 13 timmar, men extra pengar ju men fÄr som sagt fundera lite pÄ de har inte svarat Àn fick förfrÄgan i tonsdags o Ànnu inte svarat.. men finns typ ingen annan. 
 
Aja njut av dagen de ska jag göra 😁
#1 - - Ida:

De e röd dag idag. De e dĂ€rför de har stĂ€ngt idag 😊

Svar: MĂ€rkte de 🙈😛
Erika Pettersson