Outfix fixad! 👗

I juli nu ska vi ivÀg pÄ bröllopsfest inte bröllop alltsÄ utan brorsan och hans nya har gift sig i smyg sÄ nu har dom hyrt hugos i finspÄng och ska bjuda in vÀnner, slÀkt osv pÄ bröllopsfest och dÄ behövs en snygg outfit eller hur ? ;) 

Denna klÀnning hittade jag pÄ ellos men vart skeptisk nÀr jag vÀl bestÀllt den, men nu Àr den hÀr provad o allt den satt ju bÀttre Àn vÀntat, var skön och snygg passade bra ihop med jeans jackan dessutom.
SÄ detta Àr tÀnkt att anvÀndas dÄ.
En av dom tvÄ jag tidigare visat upp, men aldrig visat upp pÄ. 
#1 - - mariannerma:

Det ser fint ut, ett plus att sen dessutom var skön.
Men jag förstÄr inte riktigt...du har berÀttat förut att de gifte sej i hemlighet och nu ska ha festen. ...vad jag inte förstÄr Àr varför man smyger med bröllop och sen ÀndÄ vill ha bröllposfest....alltsÄ, man brukar ju smyga för att SLIPPA ha festen och uppstÄndelsen....hmmm
jag har konstiga funderingar...haha

Svar: Du Ă€r inte ensam om att fundera över de!🙈Det Ă€r dessutom ett halvĂ„r senare dom gifte sig pĂ„ nyĂ„r eller runt nyĂ„r.
Och bu 6 mĂ„nader senare? Aja vi fĂ„r förhoppnings massor gott att Ă€ta sĂ„ de blir ju skoj 😀
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Ja det Àr klart det blir skoj med en fest....men tror de behöver en brödrost...efterdom de har sin bröllopsfest trots "hemlig" vigsel...haha

Svar: Haha!Ja men hoppas mat o allt blir gott 😊
Ser mest fram i mot de faktiskt
Erika Pettersson