Nya klänningar 🤗

I juli ska Oscar & jag fira 1 år igenom att åka iväg bara vi två vilket ska bli så otroligt skönt! ❤️
Lite tråkigt att Zeke inte följer med men han har det nog bättre hemma.
 
Sen samma helg ska vi på bröllopsfest då min ena bror gifte sig i smyg så ska dom bjuda på lite fest, buffé osv.
Allt detta samma helg i juli! 
Men tur man är ledig tre dagar då.
 
Jag var tvungen o kika runt på nya klänningar på ellos o andra sidor men var på ellos jag bestämde mig för o beställa två en dyr en billigare så får se en av dom ska användas denna helg iallafall den blå blommiga är tanken att ha till bröllopsfesten. 😊
Sen den mörkare till vardags sen när vi firar 1 år får vi se har två fina hemma som är väldigt lite använda men jag vet inte ännu måste fundera o prova mig fram. 
 
Här är dom två jag beställt iallafall! 🤗❤️
 
#1 - - Anita S :

Åh, mysigt att åka iväg! Vart ska ni? :)

Svar: Vi har bokat en hotellnatt och sen ska vi gå på resturang men vart vi inte än men blir helgne då vi firar 1 år 😊Skönt att komma iväg lite bara vi två o framför allt få sovmorgon 😂
För de får man inte ofta trots lediga dagar
Erika Pettersson

#2 - - mariannerma:

Typiskt att allt ska hända samtidigt....den utan ärmar gillar jag....jag som nästan bara köper ärmlöst....linnen och klänningar, och sen har jag knappt något att ha på mej då det är kallt...haha

Svar: Jag hoppas båda sitter bra 😊Förr använde jag alltid linnen men nu mest t-shirts eller så vill ha ärmar men aldrig förr usch. 🙈
Erika Pettersson