Ny tuff vecka!

Mitt liv just nu är tufft jag tror ni förstått de!
Jag älskar min arbetsplats folket är så otroligt underbara & guldvärda så jag önskar fler kunde visa dom uppskattning, men jag försöker och jag försöker ställa upp. 🙂
 
Denna vecka är tuff idag körde jag eftermiddag/kvällspass lika så imorgon så kör jag de vilket innebär sovmorgon, yeah..
Sedan onsdag slutar jag redan kL 13.00 pga läkarbesök och torsdag kör jag normalt igen 8.00-16.00 sen ledig en dag nämligen fredag och då är även Oscar ledig.
 
Sen kör vi lördag till tisdag igen men sedan går jag av mitt vikarlar på tisdag och är ledig i fem dagar vi kan iallafall hoppas det blir så för att kliva på måndagen veckan efter på mitt sommarvikariat 😊
Så ett litet bryt där sen kör vi igen då till runt 26 augusti. 
 
Ingen som vill ge mig en gnutta energi? 
Skulle skriva om provsvaren med med tanke på energi!
Jo fick en lapp hem mina värden hade ju förändrats och nu ökade vi dosen till det dubbla med levaxin har hittills inte märkt någon skillnad öka på i lördags, men mycket annat också kanske som påverkar att de inte märks.
 
Ska ta nya prover om ca 4 veckor så får vi se då helt enkelt. 
Nu har jag & Zeke bäddat ner oss jag brukar göra mig i ordning för sängen i princp direkt när jag kommer hem runt 21.20-21.30 så jag lägger mig så tidigt som möjligt eftersom jag gärna vill sova 8 timmar per natt eftersom jag vaknar x antal gånger varje natt något som borde utredas också kan vakna upp mpt 5 gånger per natt av 5 kanske jag somnar om inom 2 minuter 3 gånger men ibland tar se längre stunder o de stör mitt nattsömn.
vet att p-piller kan ställa till de rejält så jag borde kanske testa en period utan, men samtidigt nae! 
Men lillsyrran fick världens sömnproblem pga p-piller så de är ju inte omöjligt att dom stör. 
 
Ska njuta av att ha en bra tv i sovrummet nu har kopplat upp datorn så ska se i fatt lite serier innan det är hög tid att sova 🙂
#1 - - Åsa:

hej vännen

förstår att du har det tufft men det är också viktigt med återhämtning o ett socialt liv med familj vänner för att orka med.
tänker på dig kramisar i massor
från Åsa

Svar: Jo de vet jag att de är viktigt 😛
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

Du får se till att ha fem oplanerade och slappa dagar, och ta sats inför sommarvikariatet.
Det tar nog några fler dagar innan medicinen verkar ordentligt. Att vakna på nätterna är tröttsamt....men du verkat ju ändå kunna somna om relativt snabbt...

Svar: Det är inte medicinen jag levaxin jag tänkte på dne tar jaga kötid på morgonen 😊Där i mot tar jag p-piller på kvällen överväger o börja ta de på morgonen för o se skillnad. 😊
Om de blir skillnad.


Ja jag ska ha 5 oplanerade dagar då 😉
Ska bli otroligt skönt.
Erika Pettersson

#3 - - Marianne:

Aha, jag har akdrig hört det om p-piller förr....men jag hade spiral så tänkte väl inte på de där pillren...
Du får prova ta de på morgonen då och hoppas du får bättre sömn

Svar: Ja jag ska testa o se 😊P-piller kan ge huvudvärk osv också tydligen fick jag höra när jag sökte för min enorma huvudvärk som jag hade typ dagligen en period.
Erika Pettersson

#4 - - Marianne:

Usch då, tur man inte behöver såna 😜