Njuter 🍩

Idag har jag fÄtt sovmorgon och jag kan lova er at jag sovit i natt jag var tydligen inte antrÀffbar nÀr Oscar kom hem, men vakna nÄgon halvtimme efter han lagt sig men jag var tydligen inte riktigt vaken dÄ heller för jag minns ingenting. 
 
Idag har jag hunnit veckohandla, gÄtt promenad med Zeke (Oscar tog morgon promenaden) sÄ jag fick sovmorgon sedan ringde mamma o ville ha sÀllskap sÄ Zeke & jag följde med efter att ha plockat upp alla varor osv med henne en svÀng och avslutade med en mjukglass pÄ centrum. 
 
Hem en svÀng slappa sedan blir det att lÀmna Zeke hos Pappa & Viktoria sen jobba 15.45-21.00! 
Lika sÄ imorgon o fredag kör man sÄnt pass.
zeke njuter av att fĂ„ vara med matte ❀
 
#1 - - mariannerma:

Den glassen ser ut att duga som en hel lunch...hehe
sjÀlv har jag inte Àtit en enda glass Ànnu, spar det till besöket pÄ Jylland.

Svar: Kan sĂ€ga att den dög som en lunch 😂Åt inte ens upp sjĂ€lva kexet för jag orkade inte
Erika Pettersson