Måste ladda energi 😏

Hade sett fram i mot en ledig helg hela veckan har jag längtar efter denna helg i morgon hade vi planerat att åka och fira min systerson som fyller 20 år, men det har skitit sig kan man säga.
 
Jag måste jobba i morgon 13 timmarspass och var nära på att åka på ett pass till idag trots att jag redan jobbat 7.00-14.30 men Sarah bestämde sig till slut för att stanna kvar då hon jobbade till 16.00 så hon stannar till 21.00 men plockade bort sitt pass på Söndag i stället.
 
Så jag fick tyvärr säga ifrån om att åka så jag & Oscar kommer inte iväg, men vad ska man göra? Det finns inget folk som kan jobba och de blir extra timmar på min lön.
 
Träffar ändå Pontus nästa vecka så de löser sig får gratta honom då i stället 🙂
 
Nu måste jag hämta energi för att palla morgondagen också är ledig Söndag sen jobbar jag Måndag till fredag enbart dagtid så ingen sovmorgon inte. 
 
Sommarschemat kom idag också herregud jag vet vad jag  gör juni, juli & hela augusti iallafall.
Trodde vi skulle köra en helg i månaden men i stället kör jag två helger i rad och vid ett tillfälle kör jag 13 timmar två dagar tredje dagen 12 timmar så tre dagar i rad bor man mer eller mindre på jobbet, men vi får se hur aktiv jag pallar att vara här mycket jobb nu då jag tagit lite extra timmar i juni också utöver schemat. 😴
 
Nu ska jag vila/sova lite ❤️
Någon hade energi idag iallafall 😉
#1 - - Åsa:

du kör ju slut på dig själv när du jobbar så mycket
finns något mer än bara jobb med o det finns väl nåt nej med
är bara rädd om dig vännen kram åsa

Svar: De är lugnt.Är ledig imorgon jag skulle ju sagt nej ommde hade funnits någon annan men de fjorde inte de. Denna grupp jag jobbar i går de inte stta in vem som helst man behöver gjort intro pass plus ha körkort.
O intropass är skit viktigt för det är rätt så speciellt här med alla bilvarv åker ut under dagen.

Vi har inga vikarier typ men de är också storhelgsersättning idag så klart man vänjer o kämpa sig igenom idag 😉👌
Erika Pettersson