Kroppen börjar..

Idag säger kroppen ifrån hjärtat slår hårt, tryck över bröstet och sovit ganska dåligt i natt somnade sent sedan upp och startade dagen på jobbet med stress men nu är de lugnare som tur är men har två extra körningar idag och jag jobbar ensam hela dagen. 🤔
Är även tröttare än tröttast men hittills har timmarna sprungit iväg och jag gissar på att dagen fortsätter så att vips så är det dags att gå hem.❤️
 
Älskar denna arbetsplats och det är toppen här, men när man knappt är ledig o hinner återhämta sig tar de på krafterna man känner en enorm stress när man är hemma kommer dom ringa o tjata ut en på jobb eller inte. 
Denna sommar är förjävlig och då är vi inne på början av sommaren än så länge bara.
Och det har varit kris innan och de behövs folk på fler ställe och det har varit mycket på det privata planet också då blir det för mycket för kroppen när både jobb&privatliv kör ihop sig.
Men verkar som vi löst det mesta inför sommaren sen när Oscar har semester är de ju inga problem med hundvakt iallafall som tur är. 😊
 
Kör 13 timmar idag i morgon går jag ut extra på en annan arbetsplats 7.00-19.00 och så slutar mna 21.30 ikväll så ja ni förstår det är tungt nu men jag tog de passet imorgon innan jag visste att jag skulle jobba idag, men tre dagar till sedan väntas fem härliga lediga dagar så jag försöker att kämpa på och försöker stå ut sen när man är ledig så är man ju ledig och då är det återhämtning som gäller. 😊
#1 - - Anita:

Men oj, låter kämpigt..!!
Har du någon semester i sommar? :D

Svar: 5 dagar nu typ 🙈😂Annars är det två dagar på rad de enda o dom dagarna är uppbokade har en helg jag är ledig fredag, lördag & söndag o den helgne firar vi 1år så ska åka iväg fredag-lördag sne lördag kvällen är det bröllopsfest så ja klarar jag denna sommar så ska jag nog ha en medalj 😊
Erika Pettersson