God morgon vĂ€rlden đŸŒ€

Vilken underbar dag.. gammal lÄt som kom upp i skallen av Jimmy Jansson minns inte hur mÄnga Är sedan man hörde den lÄten men den kom upp i skallen nu nÀr jag skulle skriva detta inlÀgg fler som minns den?
 
Iallafall idag kobbar jag 7.00-14.30 och sen vĂ€ntas 5 lediga dagar Àr ledig hela midsommarhelgen. đŸ€—
Men ja som ni vet jag kommer nog inte kunna hĂ„lla mig ifrĂ„n att jobba om dom förfrĂ„gar en vill sĂ€ga men fĂ„r ta stĂ€llning dĂ„ men jag gĂ„r inte ut midsommar troligtvis inte lördag & söndag heller Ă€ven om de Ă€r lockande med tanke pĂ„ storhelgsersĂ€ttningen men tar stĂ€llning om de kommer en förfrĂ„gan. 😊
Jobbar förvisso rÀtt lugnt nÀsta vecka dÄ jag byt bort ett pass som jag gjorde i lördags sÄ nÀsta vecka Àr rÀtt lugn tackvare att jag inte jobbar pÄ söndagen.
 
Men men.. Lite jobb nu dÄ och sedan blir det att hÀlsa pÄ tvillingarna i eftermiddag ser dom inte lika ofta lÀngre men sÄ Àr de nÀr man jobbar mycket! 
 
Brum brum.. 
det bĂ€sta med mitt jobb Ă€r att jag fĂ„r besöka o Ă„ka runt till flera arbetsplatser och pĂ„ sĂ„ sĂ€tt sĂ„ hĂ„ller jag kontakten uppe hos alla jag normalt jobbar hos! 😁👌
#1 - - mariannerma:

Minns inte den lÄten, tror inte ens jag minns Jimmy Jansson, Àr det han som levde och fick barn med en Àldre sÄngerska?

Svar: Oj har ingen aning haha!Har dÄlig koll men de kanske stÀmmer var de inte Sandra Dahlberg?
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Ja just det...sÄ heter hon