Bokat hotell ❤️

juli firar vi 1 år tillsammans och våran 1 årsdag föll på min långledigt helg är ledig fredag till söndag så nu har jag suttit och kollat runt vi ville åka iväg bara vi två, men inte så långt bort det ser vi ingen ljusning med.
 
Jag är ute efter en kväll med god mat på en fin resturang så ni som är i från Linköping in med tips på bra restauranger eventuellt blir det o ta lite drinkar, prata lite skit och umgås bara vi två är planen. 😊
Vi känner ändå ingen som bor i Linköping som man kunde hänga med på korgen en stund och familjen drar man absolut inte med sig på sitt ett års firande.
 
Men bokningen är klar valde ett finare hotell men smakar det så kostar de. 
Ser jättemycket fram i mot denna helg och de ska bli skönt o komma iväg sen två veckor senare efter denna helg sticker jag & lillsyrran iväg lördag till söndag om jqg inte övertalar Oscar att följa med men de känns som de inte är så lätt. 😉
han är hellre hemma med Zeke än o följa med på vårat äventyr. 
 
Så happy nu 😀
#1 - - åsa:

man måste ha nåt att se fram emot

Svar: Japp
Erika Pettersson

#2 - - Marianne :

Det låter mysigt :)
Vi har gjort det nån gång, man behöver ett litet avbrott i vardagen och slippa tänka på ansvar med mat, städning och annat ....

Svar: Eller hur speciellt nu när jag knappt kommer vara hemma något. Önskar jag kunde få massor tid med Zeke också men han har det ju bra hemma med Oscar o hos Pappa när vi båda jobbar.

Men lite dåligt samvete får man ju 😛
Erika Pettersson