Våran 1årsdag ❤️

1årsdag ❤️😘
Tänk att ett år gått, men det känns som flera år.
Detta år har gett så extremt mycket positivt i mitt liv så mycket har förändrats och allt tackvare dig.

Jag mår bättre än någonsin, jag tog tag i min hälsa och fick utreda ett problem som pågått i flera år och idag äter jag medicin mot detta och har där med blivit av med mycket värk.

Du peppar mig, stöttar mig, du släpper allt bara för att finnas där, du ringer när du är på väg hem ifrån jobbet bara för att få höra min röst för en stund innan vi ses hemma! ❤️

Du tar hand om Zeke ifrån dag ett och du älskar honom och tar hand om honom på ett fantastiskt sätt ifrån att inte kunna något om hundar innan till att vilja lära dig allt o du har verkligen utvecklas & lärt dig massor!

Du är helt fantastisk och du hjälper inte bara mig du hjälper andra i min omgivning om dom behöver hjälp.
Du ställer upp för alla i vår omgivning.

Fantastiska människa 😍😘❤️
Älskar dig!

#1 - - Åsa:

grattis till er båda två !
Var rädd om varann
kram Åsa

Svar: Tack 😁
Erika Pettersson

#2 - - Marianne :

Så fint och kärleksfullt skrivet.....all lycka till er

Svar: Tack 😃Han är för bra för mig egentligen, men jag njuter av att äntligen få må så här bra o äntligen känna mig så kär o lycklig.
Erika Pettersson

#3 - - Marianne:

Näää inte tänka så, han är den du är värd:)

Svar: Tack igen! 😁😍Han är bäst kunde inte träffat en bättre person.
Erika Pettersson