Underbar vecka đŸŒ€

Bra vÀder ska der bjuda pÄ idag har det varit otroligt varmt Àven om morgonen startade med regn.
Men denna vecka Àr sÄ underbar för jag Àr nÀmligen ledig Fredag, lördag & söndag sÄ schemat jag fick Àr inte sÄ hemskt som kag fick de o lÄta en gÄng, men det kommer tuffa perioder framöver med mycket jobb o dÄ blir de tungt men vi kör.
 
Och hoppas lite uppskattning kommer nĂ„gon gĂ„ng ifrĂ„n sin arbetsgivare för de tycker jag vi förtjĂ€nar efter denna sommar. 😉
 
Idag körde jag ytligare ett 13 timmars pass kĂ€nde att jag mĂ„ste förbi de innan jag kan slappna av och nu Ă€r det över vilket innebĂ€r att imorgon kör jag 7.00-14.30 och torsdag 7.00-14.30. 😁
Sen Àr man ledig ifrÄn torsdag eftermiddag tills mÄndag morgon. 
 
Denna helg behöver jag & Oscar spendera ihop vi behöver
fÄ se varandra lite mer Àn vad vi hunnit denna vecka och i helgen eftersom jag jobbade i lördags. 
O denna helg har vi saker inbokade bland annat 1 Ă„rs firande ❀ Och bröllopsfest!
 
SmĂ„tt sliten, men i höst hoppas jag det ger resultat allt slit! 😁
#1 - - marianne:

Skönt med sammanhÀngande ledighet över helgen nÀr Oscar ocksÄ Àr ledig, hoppas ni för det toppen med firandet och bröllopsfesten.
kram

Svar: Ja de kĂ€nns bra 😁
Hoppas pĂ„ god mat pĂ„ den dĂ€r buffĂ©n som dom ska bjuda pĂ„ nu pĂ„ lördag haha 🙈😂 eftersom jag ska vara nykter kan jag inte njuta av nĂ„gon drink.

Kram
Erika Pettersson