Sagt nej!

Ännu ett 13 timmars pass har passerat idag och jag är helt slut även om vi varit två idag,
Bara helger man kör man helt ensam.

Idag har jag fått sms och telefonsamtal om jag kan jobba mer utöver de schema jag har.
Men jag har sagt nej ena passet var på lördag och då är jag i ullared.
Och imorgon är min enda sovmorgon på hela veckan så kände nej inte vill jag börja 7.30 till 10.00 sedan köra 15.45-21.00 senare på dagen.

Att säga nej är skit svårt för mig, men så nyttigt för jag mår inte bra för jag jobbar så extremt mycket och långa pass så jag jobbar 6 dagar i veckan nu framöver o massor 12-13 timmars pass jag är den som jobbar mest i gruppen p.g.a. mina 100%, men men nog om jobb.^^

Bloggar för första gången via nya datorn/surfplattan vi köpte och jag är så nöjd!
Men nu är det dags o sova.
 
bra köp :D
#1 - - Åsa öberg:

HEJ

Hejja dig vännen.jag förstår att det är svårt o säga nej
pengar är viktigt till viss del men hälsan är viktigast
önskar dig en trevlig dag o en trevlig kommande helg
följer dig o din blogg o tycker om den
kramisar

Svar: Jobbar inte så mycket för pengarna skull för de dear vi in, men just nu är de jobbigt för det är extrem personalbrist och man vill ju ställa upp.
Men jag orkar inte just nu med alla mina egna pass de är tufft med D sjobbat man har.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Hmmm Maria köpte en sån för nåt år sen, hon använder den aldrig säger hon...
Men det kanske beror på programmet? Att hon inte är van....jaja...vad vet jag?

Svar: Jag ligger ju oftast i sängen perfekt med en mindre plus att jag slipper koppla ur bärbara datorn varje gång den är ju kopplad till stora tvn i vardagsrummet 😁
Erika Pettersson

#3 - - Marianne:

Aha....jag har ju plattan den är toppen