Ny provtagning & annat

Två lediga dagar har passerat nu väntas jobb Fredag till Måndag. 😏
 
Idag har jag fått ett o annat gjort igår kväll började vi städa ur garderoben i hallen med massor skit i vi bara kastat in där lastade bilen med massa skit som skulle iväg till sopptippen.
 
Idag har jag:
• kört två maskiner tvätt eftersom jag jobbar tills måndag och ja jag är lite för nojig för att låta Oscar tvätta mina kläder, men nu när han har semester ska han lära sig. 😉
vissa av mina kläder är ju de typ 30
grader eller handtvätt på en hel del får inte torktumlas!!
 
• skjutsat mamma då hon lämnade in sin bil för lite fix.
 
•  jag & Viktoria körde grejen till tippen ifrån oss en hel del sen massor ifrån pappas garage!
så de är gjort.
 
• sjukan för ny provtagning av sköldköteln då jag ändrade dosen för 6 veckor sedan så var de dags för provtagning idag.
Vi får se hur dessa prover ser ut tror tyvärr inte så bra men man kan ha fel! 
 
• blev sen lunch + fika hos mamma.
vi köpte sallad ifrån pizzerian den är så god deras ost & skinksallad alltså 👌❤️
 
Nu har vi forstat ur frysen och lagat mat.