Jobbdag! đŸ’”

DĂ„ var det dags igen 13 timmars pass 8.30-21.30 ikvĂ€ll dĂ„. 😏
Idag kĂ€ndes det sĂ„ dĂ€r men jag fĂ„r tĂ€nka att efter nĂ€sta vecka sĂ„ Ă€r jag ledig fredag, lördag & söndag. 😊
Och Àven Oscar Àr ledig tre dagar sÄ dÄ ska vi minsann hitta pÄ nÄgot kul tillsammans.
 
Men idag spenderas timmarna pÄ jobbet och Oscar har fullt upp hemma med hundarna lite mer livat hemma nu nÀr man har tvÄ hundar men Zeke har nÄgon o terra lite. 
Klockan Àr i skrivande stund 18.00 sÄ inte mÄnga timmar kvar faktiskt av dagens pass o det Àr sÄ kvavt o Àckligt ute har inte gjort annat Àn fara ut/in i bilen kÀnns det
som pÄ med skor, jacka ivÀg, tillbaka en stund ivÀg igen, men ja dagen gÄr ju fort pÄ sÄ sÀtt nÀr man far omkring men har ryckt ut o hjÀlpt till lite extra.
 
LĂ€ngtar hem hat haft huvudvĂ€rk sen i morse, men tur man gillar sitt arbete sĂ„ Ă€ven om det kĂ€nns tungt sÄ kör man pÄ timme efter timme. 👌
 
Blir kvĂ€llspromenad med hundarna nĂ€r jag slutat, dusch sen slappa framför tvn/film! 😁
#1 - - mariannerma:

Har du tid att blogga pÄ jobbet? Det var vÀrst.....en annan hinner ju knappt prata med kompisar som handlar....

Svar: NĂ„gra smĂ„ pauser har vi allt 😉Annars skulle man aldrig orka 13 timmar fast oftast skriver jag inlĂ€gget inann jobbet dagen innan kanske gĂ„r in Ă€ndrar nĂ„gon tid o plublicerar. 😊
SĂ„ inlĂ€gget Ă€r fĂ€rdigskrivet dagen innan annars skulle jag nog slutat blogga för orken finns inte alltid 🙈
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Aha.....jag har tÀnkt lÀsa och kommentera pÄ rasten mÄnga gÄnger, men det kommer alltid nÄgon som vill prata....trots att vi har vÄra raster pÄ olika tider....

Svar: Ah jo hos oss har vi typ lite dötid dĂ„ o dĂ„ men de krĂ€vs ju atyvd e inte gĂ„r inett i 13 timmar för dĂ„ skulle man aldrig orka. 😛
Erika Pettersson