Bakslag 😓

I förrgÄr kvÀll började jag mÄ förjÀvligt pÄ jobbet, men kÀmpade pÄ eftersom jag redan var pÄ jobbet sÄ var det ju bara försöka.
 
IgÄr & idag har jag varit hemma ifrÄn jobbet och lÀrt mig en lÀxa att ta extrapass var ingen bra idé hade jag vilat nÄgon av dagarna onsdag-torsdag kanske kroppen orkat, men nu i stÀllet tar jag pÄ mig jobb pÄ jobb trots att bÄde familj & arbetskollegor sÀger tacka nej sÀg ifrÄn ta inte mer vila upp dig bakslaget kom och jag meddelade redan i torsdags att jag inte mÄr bra.
 
Har sovit och sovit igÄr spenderade jag mer eller mindre min tid pÄ soffan med vÀrk i örat, ont i halsen osv.
sov sÄg film, sov.. hur underbart som helst hur mycket kan man sova egentligen? Men vakna piggare idag men vid anstrÀngning kommer vÀrken i örat tillbaka och de börjar göra ont i halsen. 
 
Är iallafall ledig söndag & mĂ„ndag sĂ„ tisdag eftermiddag gĂ„r jag pĂ„ igen sĂ„ blev lite lĂ€ngre ledig Ă€n vĂ€ntat men vad ska man göra? Jag har inte feber men kroppen Ă€r slutkörd! 😏
 
Förbaskat ocksÄ, men men.. 
#1 - - Åsa öberg:

HEJSAN

Man ska nog helst lyssna pÄ kroppen men det Àr inte lÀtt jag vet
Men man kan inte samtidigt vara hemma för minsta lilla nÀr man jobbar dÄ blir det ju ingen ekonomi av det
KRAM Åsa

Svar: Det var nog sömn som behövdes har ont i halsen o örat fortfarande men inte som i torsdags o fredags sen har jag sovit herregud! Har nog aldrig sovit sÄ mycket som denna helg
Erika Pettersson