4 dagars vecka!

Denna vecka jobbar jag endast 4 dagar vilket är riktigt skönt, men idag ska jag börja lite tidigare redan kl 14.00 i stället för 15.45 då en kollega ville sluta lite tidigare för sen är hon långledig över helgen. :)
Klart man då ställer upp när man ändå kan blir jobb mellan 14.00-21.00 ikväll och imorgon är men ledig.

En del av mig längtar till augusti månad är över jag har ångest och oro över kommande veckor och det känns så tråkigt i hjärtat att jag jobba som intensivast dom veckor Oscar har semester, men han lugnar mig med att det är lugnt det är ingen fara livet är så här vi bor ju tillsammans så vi ses ju ändå, men vi kan ju inte hitta på så mycket för jag jobbar dom flesta dagar & helger framöver är iallafall glad att jag nästa vecka är ledig Fredag till Söndag.

Inget mer gnäll nu för det låter som man är otacksam över sitt jobb och det är jag verkligen inte jag är jättetacksam för att jag fick så pass mycket jobb jag fått under så många månader de tryggar mig i höst om det blir lite mindre, men ändå tråkigt, men när man väl är inne o jobbar o jobbar så kör man ju värsta är när man varit hemma några dagar o komma igen då är det tuffast o hitta gnistan o komma tillbaka för då får man lite mer smak på o vara hemma.

Nu ska jag vila en stund innan jag ska lämna Zeke hos syrran för att sen åka vidare till jobbet. :)
Kul o träffa alla igen i allafall. 
Har även hunnit med en långpromenad med Zeke på förmiddagen otroligt skönt för vädret är på topp lite för varmt var de, men det gick. ♥ Zeke pallar inte för varmt, men imorgon får de bli o gå runt 9.30.10.00 om de ska bli så här varmt igen för hans tassars skull de blir varmt på asfalten. 

#1 - - mariannerma:

Det är inte roligt att vara på jobbet när ens sambo/man har semester, men som du säger...det är bäst att passa på att jobba när det finns pass.

Svar: Nej det känns speciellt när förra sommaren var likadan för oss o vi vill ju göra saker, men men.
Kommer en höst sen som sagt men hoppas de rullar in rätt mycket jobb då också!
Erika Pettersson