Svar på provsvaren..

Var ju nu i början av januari och tog nytt ämnesomsättningsprov och fick svar häromdagen på de provet.
Provet såg bra ut och allt låg på bra värden så ska fortsätta med den dos jag gått på var bombsäker på att dom skulle behöva höja, men som alla påpekar för mig tar det ca ett år för kroppen att återhämta sig och det tar tid för medicinen o göra nytta.

Enligt Oscar har jag blivit mycket bättre mycket piggare igen inte alls lika trött, har sällan värk i lederna och de har jag märkt av själv tidigare hade jag i princip värk hela tiden i lederna det var hemsk jag orkade ingenting, jag grät av värken som plågade mig dag som natt!
Tröttheten vet jag inte jo jag känner mig piggare att gå till jobbet, orkar jobba fler dagar i sträck och jag är även piggare när jag väl kommer hem ifrån jobbet så en förbättring har hänt!

Nu senaste veckorna har jag varit så dunderförkyld och då går det ju inte riktigt avgöra om man är bättre eller inte eftersom förkylningen gör att jag sover sämre och tar ner all ork man har i kroppen så då påverkas man av den och när de väl är ur kroppen kanske man är pigg igen!
Känns som förkylningen håller på o vända, men fortfarande hostar så jag tror jag ska spräcka revbenen och snorig och dan så jag knappt kan andas om nätterna eller dagarna, men det känns ändå som det är på gång åt rätt håll.

Men enligt Oscar iallafall är det en förbättring och de är jag ju glad att någon ser!
Nu är jag ju vansinigt trött eftersom vi varit vakna sen halv 5 i morse oscar åkte vid 5.00 och jag gick upp 5.30 för o börja jobba 6.30 och innan de hinna rasta zeke, lämna han hos pappa, skjutsa syrran till jobbet så nu blir det en trupplur innan det är dags för lunch och sen jobb igen 14.00-20.00 :)

För er som inte hänger med..
Jag har problem med sköldköteln och nu medicinerar mot de då jag är ofta sjuk, ofta väldigt trött kan sova  8-10 timmar per natt, men behöver ändå en tupplur mitt på dagen också för att orka, haft enorm ledvärk i ben & armar.
Men nu har dom upptäckt felet o jag kämpar.. :) 
#1 - - marianne:

Men det var ju bra att proverna var bra :)
Jo det fårstår man ju att det tar tid innan kroppen kommit i rätt balans...

Svar: Jo snart kanske jag kan börja träna igen med! 😊Läkaren vill ju de och sjukgymnasten men så länge förkylningen hänger kvar ska jg t det lugnt men är betydligt bättre för varje dag som går så snart så!
Erika Pettersson