Heminredning đŸ–Œ

Sedan dollarstore öppnade hĂ€r i Fredags sĂ„ har jag hunnit vara dĂ€r fem gĂ„nger. 🙈
TvÄ gÄnger pÄ öppningsdagen i fredag, en gÄng igÄr och tvÄ gÄnger idag!
 
Idag blev en miss sÄ fick Äka tillbaka dÀr av fem besök men men jag gillar verkligen den butiken!
Jag kommer lÀtt besöka den flera gÄnger i mÄnaden inte bara för heminredning utan för annat med som dom sÀljer, men har en kÀnsla av att jag kommer handla hem en hel del heminredning nu nÀr vi fÄtt dollarstore hit!
 
Inte minns jag att dollarstore i Söderköping har detta heminredning utbud, men de kanske dom har utan att man tÀnkt pÄ de.
 
TÀnkte jag skulle visa er dagens inköp och hur det blev hemma. 
 
I Fredags köpte vi lejontavlan vi var sÄ nöjda och nÀr vi besökte dollarstore igÄr hittade vi tigertavlan och hade roligt nog sagt va hÀftigt de vore med en tiger tavla ocksÄ vi köpte den aldrig utan skulle avvakta ett tag de kommer ju in fler o fler erbjudanden, men som sagt idag köpte jag den och vi Àndrade lite plats pÄ lejon o tiger sedan Äkte vÀrldstavlan upp pÄ vÀggen ocksÄ! 
Vi Àr otroligt nöjda en del kanske inte alls gillar dessa motiv jag hade vÀl helst haft en exakt likadan som lejonet med mycket svart bakgrund o mer ett helt huvud men Oscar Àlsksr tigertavlan.
 
Vart coolt pĂ„ denna fondvĂ€gg ocksĂ„ tvĂ„ canvastavlor för 300kr de kallar jag iallafall billigt! 👌
PÄ rusta igÄr köpte jag konstblommor insÄg efterÄt att jag skulle köpt sex stycken men fanns endast fem fÀrger sÄ tog en av varje men ska in i veckan igen sÄ köper fler!
Hittade dessa vaser pÄ dollarstore för 20kr styck blev ju perfekta sedan ramen har jag spanat in redan i fredags!
fanns i andra fÀrger med, men vit fick det bli och nya kort Àr Àven bestÀllda nu sitter en bild pÄ Zeke i nÀr han var valp. 
 
 
Nöjd med att Ă€ntligen börja inreda sĂ„ som Oscar & jag vill ha det tillsammans för han tycker detta Ă€r lika roligt som jag. 😉
#1 - - Bella:

Vad fint!

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson

#2 - - Olivia:

sv. tack sÄ jÀttemycket Erika! :D Ja hoppas verkligen vi kan fÄ ordning pÄ det nu!

#3 - - marianne:

Vilken rolig ram, jag sÄg inte att det var ett foto dÀr först...

Svar: Haha! Nej de Ă€r ju rĂ€tt litet, men sĂ„ söt! 😍Kommer köpa en till fast rosa o ha i sovrummet!
Erika Pettersson