Mellandagsrea 👌

Ledig idag sĂ„ Oscar & jag passade pĂ„ att Ă„ka in en svĂ€ng pÄ mellandagsrean i stan och nöjda blev vi. 😊
 
Vi har ett bra tag pratat om en ljudanlÀggning till vardagsrummet eftersom det Àr dÀr vi mest ser filmer osv och nu passade vi pÄ vi hittade en som var rÀtt rejÀlt nersÀnkt och fick dÀrför en soundbar med sub-woofer till ett kanonpris pÄ mediamark samt kablar o sÄnt.
 
Sen blev det en cromecast sĂ„ jag kan streama film och allt via telefonen sĂ„ smidigt. 😁
 
Blev en svÀng i lite klÀdbutiker ocksÄ vi försökte hitta en jacka Ät Oscar men inget dög Ät honom sÄ vi fÄr fortsÀtta leta annars hade dom flera snygga pÄ rea men de ska ju kÀnnas bra för den som ska ha den pÄ sig.
 
Jag dÀr i mot hittade underklÀder pÄ hunkemöller pÄ rea och Àven en tunika pÄ ginatrico.
sen blev vi nöjda, Oscar köpte sig nytt spel igĂ„r sĂ„ han var inte sĂ„ besviken som tur Ă€r. 😉
 
#1 - - Marianne:

Den dÀr Oscar....kan man lÄna honom lite för att fÄ hjÀlp med sÄnt dÀr som streama filmer och annan teknik? ;)
KÀnner mej sÄ himla lost pÄ allt....du skulle sett bruden pÄ affÀren nÀr jag köpte TV...haha..Hon undrade nog vilken sten jag legat gömt under de senaste 20 Ären...haha

Svar: Oja jag skickar ivĂ€g honom 😉Han Ă€r vĂ€ldigt duktig o de han inte kan tar han gĂ€rna reda pĂ„.

Sa senast igÄr hur skönt det Àr att ha en person som kan fixa saker hemma borra upp saker, bygga ihop möbler, fixa med det tekniska en annan blir bara frustrerad.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Å jag mĂ„ste frĂ„ga om hjĂ€lp om allt sĂ„nt....