Lucia firande ⛄️

Ledig idag och dagen har totalt försvunnit! 😰
Skulle behövt bara återhämta mig, sova o åter sova, men vakna skapligt pigg & utbildad vid halv 9!
Oscar skuttade upp o tog ut Zeke på promenad som också valde o ta sovmorgon, jag fixade frukosten.
 
Efter Oscar åkt till jobbet hämtade jag Pappa skjutsade honom att fixa lite saker, tankade bilen, vi åkte till Emma & tvillingarna för hon ville bjuda oss på lunch. 
 
Sen följde jag med o gick till förskolan med Emma & tvillingarna Pappa stannade kvar hos Emma med hundarna.
Dom skulle ha lucia firande i den mån de går med förskolebarn men tyckte de var fint o mysigt alla var så söta i sina små tomtekläder, lucia, tärna osv, Alwa & Wiggo var små pepparkaksgubbe/gumma. 
 
Vi valde at sedan gå tillbaka hem och fikade hemma eftersom Pappa valde o inte följa med fram & tillbaka de var halt ute svårt o gå och ja struntsamma.
Mamma kom dit en kortstund med kanske jag ska tillägga så man inte missar de (då får man höra gnäll) 🤔
 
Väl hemma närmare 17.15 hade jag hunnit köra hem Pappa, hämta paket på posten o handla lite frukt o frukost tills imorgon & fredag jag börjar jobba redan 7.00 o pallar aldrig o äta så tidigt! 
 
Mosters sötnosar 😍
#1 - - Marianne :

Men åhhhh så söta små luciafirare ❤
Sånt kan jag verkligen sakna nu när barnen är stora.

Svar: Visst är dom 😍
Erika Pettersson