Fredag kväll 😓

Hostar & hostar tror mest det är hostan som gör att jag får så ont i halsen, men hostmedicinen hjälper rätt så bra faktiskt. 
 
Jag & Zeke är ensamma hemma vilket känns så himla tomt förvisso är vid ganska vana eftersom varannan vecka jobbar Oscar eftermiddag o hemma sent, men ikväll är det annorlunda.
 
Oscar åkte kl 5.00 i morse jobbat idag sen följde han med sin ena kollega hem för ikväll skulle dom iväg på julbord med sitt jobb lika så här kommunen har bjudit sina fastanställda på julbord ikväll.
 
Tanken var ju att jag skulle jobbat tills 21.30 ikväll lika så jobbat imorgon 13 timmar så jag skulle ju inte märks av att han inte var hemma så mycket och han ska dessutom övernatta hos Alexander eftersom det är lite trögt o ta sig hem på natten!
Så ikväll är Zeke & jag ensamma o det känns konstigt nog att de känns tydligare nu men det kanske beror på att man vet att han inte jobbar. 🙈
 
Vi saknar honom iallafall ❤️
Men han kommer hem imorgon syrrans sambo är snäll o hämtar Oscar för jag mår ju inte så bra o inte så kul o ge sig ut o köra en bit då heller.
 
 
Mysigaste sällskapet 😍
så otroligt glad att jag har honom så man inte är helt ensam.