Fyndat på arken zoo.

Skulle bara åka till arken för o köpa färskfoder till Zeke då det var högtid för de nu.
Här hemma har jag gått o pratat om ett back on track täcke till Zeke som han ska få i julklapp och jag ville ha vintertäcket väl på arken ville jag kolla priset samt rådfråga då de kostar ganska mycket!

Idag skulle jag köpt en trisslott inser jag nu i efterhand!
Väl där fick vi superbra hjälp av hon som jobbade där ensamma i butiken med så hon kunde lägga all fokus på oss.

Dom reade ut dom tre sista back on track täckena och det var hela 70% rabatt!
Det var tydligen våran dag idag dock fanns inget vintertäcke i rätt storlek och när dom skulle komma in i lager igen är rabatten över där i mot tipsade hon om att köpa ett nättäcke i stället då hon själv har shelite och tränar ganska mycket med sina så förklarade hon hur hon använder dessa täcken.

Hon använder nättäcket både inomhus och utomhus och sen använder ett regn eller vintertäcke utan på täcket sen väl hemma efter promenad/träning så tar hon av utetäcket o låter BoT täcket sitta kvar ett tag för att musklerna ska få svalna långsamt och inte går ifrån varm till kall direkt lika så på vintern hade sina hundar nättäcken på sig i bilen för o få hjälp med o hålla värmen när man åker bil och det är kyligt ute.

Så funderade lite hämtade Zeke som satt kvar i bilen och prövade de sist i den storleken han borde kunna ha och vi trodde de skulle bli för litet, men i stället satt de helt perfekt!
Givetvis slog vi till på täcket! :D

Nypris för ett back on träck nättäcke ifrån arken zoo är 595kr.
Vi fick 70% rabatt sedan hade jag en bonus man får bonus på varje köp man gör där så hade en bonus där som jag fått förfrågan om jag ska ta ut snart varje gång jag handlat och idag valde jag o plocka ut bonusen eftersom det de kommer dröja innan vi handlar något igen så jag köpte detta sprillans nya täcke för endast 55kr. :D 
Det är så man börjar garva ifrån 600kr till 55 kr tackvare rabatt och min bonus där.
Älskar att arken har sånt bonus system för man kommer snabbt upp i bonus vi som handlar färskfoder rätt ofta också kommer fort upp i några hundra. 

Mer än nöjd är jag överdagens inköp de fanns ingen tvekan hos oss.
Känner i efterhand att jag ville ju ha ett vintertäcke, men nu inser jag att detta täcke kan jag använda året om de kan jag inte med ett vintertäcke och som hon Ida på arken sa släng på ett vintertäcke över o kör dubbla om han fryser de gör jag de funkar kanon fint på min shetlie hundar.

Detta blev Zekes julklapp en månad drygt för tidigt, men så värt de vi behövde ett han kunde ha i bilen när vi åker långt och detta blir perfekt för er som inte känner till back on track o deras funktion kan ni läsa HÄR. 
#1 - - Moa:

Gud så söt hund!!

Svar: Tack snälla!🙂
Erika Pettersson

#2 - - Ina:

Ååh vilket fynd! Mina hundar har regntäcken och vintertäcken från back on track men egentligen vill jag hellre ha nättäcken just för att man kan ha dem inomhus också och under vilket täcke som helst... Får se om det blir ett sånt i julklapp kanske :)

Svar: Ah ja jag är så nöjd! 😊Min har de utomhus sedan kvar de inomhus ett tag efter en långpromenad samt i bilen brukar han ha detta ibland dubbla i bilen men vid mildare väder blir de enbart detta så han hålls varm!🙂
Erika Pettersson