Söndag!

Vaknade med huvudvärk halv 8 i morse och jag vet orsaken stress och åter stress den där underbara veckan avslutas lite mindre bra, men snart ny vecka o ny energi!
 
Har varit iväg en snabbis på FM o fixat ett viktigt papper inför ett möte nu i veckan. 😊
 
För övrigt är det mors dag idag var hos mamma en sväng!
Sen haft en kompis på besök så vi tog en fika, såg på film o snackade lite skit skönt att umgås lite med andra personer än familjen ibland med även om jag faktiskt gillar min familj! Iallafall vissa av dom. ☺️
 
Men var trevligt med besök iallafall hoppas det inte dröjer allt för länge tills nästa gång man behöver få snacka lite skit ibland.
 
För övrigt måste jag börja uppdatera om roligare saker, men vill ju inte avslöja saker ännu ifall det inte blir så som det är tänkt, men har fått ett bra sommarjobbs schema blev superglad när jag såg att jag jobbar hela midsommar helgen underbart!!
Mycket pengar att jobba fredag-söndag så spanat in en sak jag ev ska köpa i sommar ska fortsätta fundera men är en sak till hemmet.
 
Nehe sängen kallar.