Nytt till mig

Det är ju inte bara djuren som ska få lite nya saker o skämmas bort. ;)
Jag själv måste ju få lite också så senaste två veckorna framför allt senaste dagarna har det blivit lite shopping.

Det har blivit:
•Ett par nya sommar skor till dom två dop jag eventuellt ska gå på.
Dopet i maj ska jag gå på de i Juni hänger på om jag har hundvakt då dopet är 85 mil härifrån. ;)

•Två par nya byxor marinblå byxor.
Ett par jeans och ett par som är mer byxor i annat otroligt skönt matrial.
Jag som älskar svarta byxor har börjat köpa andra färger nu som ljusa & marinblå :D
Och ett par mys byxor. 

•Ett Linne och tre tröjor.
behövde fylla på med vår tröjor tunnare att gå i stickade tröjor/tjockare nu på våren är ingne höjdare så nu är jag så nöjd så ett tag iallafall. ;) 

•En klänning
som också är tänkt att ha till dopen i maj & juni. 
 
Har spanat in fler par skor har väl ca 10-15 par skor blandat, höst,vinter, vår, sommarskor.
Har ju inom en månads tid nu köpt två par nya skor, men man kan ju inte få för mycket skor. ;) 

#1 - - marianne:

Snygga skor :) jag tror jag har lika men svarta,
att köpa skor är bland det värsta jag vet..så oftast ramlar mina sönder innan det blir nytt..haha


Svar: Älskar att shoppa skor. ;Dhar redan kikat ut tre par nya haha
Erika Pettersson