Vaccinerad 💉

DÄ var man fullt vaccinerad! 
fick min andra dos av Pziser idag och jag vet inte om tröttheten jag kÀnner ikvÀll Àr biverkningar eller om de bara Àr trötthet.
Har lite ont i armen, men annars ingenting Ànnu och jag hoppas jag inte Äker pÄ nÄgot mer. 


KĂ€nns ju skönt speciellt nu nĂ€r det finns en Delta variant pĂ„ skiten. đŸ˜„
KĂ€nns som vi aldrig gĂ„r Ă„t rĂ€tt hĂ„ll ju. đŸ˜Ș
#1 - - Marianne:

SÄ skönt att fÄ det klart, hoppas du klarar dej med trötthet och ont i armen, jag fick ju vÀrken frÄn helvetet efter min andra spruta, men det varade bara ett par dagar som tur var.

Svar: Har klarat mig bra ÀndÄ om man jÀmnfört med mÄnga andra. VÀrken i armen har varit lite jobbig tröttheten satt ju i onsdag & torsdag igÄr blev jag galet trött efter anstrÀngning men idag var de normalt igen lite ont i armen.

Är glad att jag Ă€r fullt vaccinerad o har snsrt ett vĂ€ldigt bra skydd för jag Ă€r ku vĂ€ldigt rĂ€dd för o fĂ„ corona.
Jag lĂ„g ju sjuk vĂ„ren 2020 och fick aldrig testa mig men fy.. de var hemskt minns fortfarande Ă„ngesten. 😱
Erika Pettersson