Bestämt mig.

Ibland tänker jag att man inte ska rådfråga utan kör på magkänslan.
Men jag är sån jag vill gärna bolla med andra, men ibland får de inte den effekt man vill. 😪
Har fått många som säger nej, men också många som säger kör det är en investering i ditt liv.
Hade någon sagt att de kostar 7000kr att köpa rehab till hundarna för 10 gånger hade jag inte ens behövt fundera jag hade sagt ja direkt.
Men varför kan jag inte lägga dom pengarna på mig själv?! 
Jo de kan jag! 

Förstår att folk tycker det är mycket pengar men jag tänker ta hjälpen för 7000kr.
Så på Måndag börjar jag hos Ragna som är min nya PT (personlig tränare) 
vi kommer köra 10 gånger sedan får vi se. 

Jag vill ta chansen och ger detta resultat så är summan ingeting ujtan jag har fått ett betydligt bättre och hälsosammare liv. 🙂
Så jag håller tummarna att detta ger resultat de får ju framtiden utvisa.
 
Vill ni hänga med på min resa med start på måndag?
eller blir de mer provocerade att jag gör detta för så mycket pengar?
 
 
Visa fler inlägg