Nackspärr!

Har vaknat med nackspärr & huvudvärk två dagar i rad.
Detta är inget ovanligt, men väldigt jobbigt. 😴
Har tjatat om att vi ska köpa nya kuddar för våra är slitna och vi behöver nya framför allt jag. 
Oscar har inte samma problem, men en bra kudde är ju bra att ha.
Nu har vi satsa på tyngdtäcken och dom rekommenderar vi varmt.
 
Skulle kika på en kudde för ca 135kr-150kr som är snarlik denna, men ja har man oscar med sig o säger wow denna var jätte skön bra vi tar den hej 👋🏻 
 
Mot kassan - betalt klart ✅
typ så 🤣
Fort ska de helst gå och sen ut därifrån.
Denna var på rea så 500kr i stället för ca 1100kr fram tills 4/7 på Jysk nu gör jag reklam åt dom också, men ifall ni själva är sugna.
Ni ser på bilden vilken modell jag valde fanns den som är som en vanlig kudde inte som har de där att de går in, men de är exakt så jag vill ha de.
 
Man kan även ta ur stoppning för o ligga lägre om man upplever den som för hög.
Jag la mig en stund förut och som vanligt somnar jag. 
Jag kan inte lägga mig o bara ta de lugnt i sängen för jag slockna direkt. 😂
Sover helt underbart.  
 
 
Här är länken till denna

Visa fler inlägg