Stolt över mig själv.

Jag är så sjukt stolt över mig själv 🥰🙌🏻
inte ofta jag är de eller blir de och inte ofta jag känner att något jag tar mig för lyckas. 
Men vet ni jag tog de absolut bästa beslut jag kunde gjort när jag bestämde mig för o börja för PT. 

Jag har aldrig tidigare tränat inte på detta sätt jag har aldrig haft intresset. 
 Idag så träna jag för PT och de var ett av dom absolut tuffaste passen rent konditionspass.
 
• Trappträning
• Två olika cyklar 
• Crosstrainer 

Jag var fullkomligt slutkörd har nog aldrig svettas så mycket under ett träningspass som idag. 😰
 
Men jag är så stolt, glad & tacksam att jag lät mig själv ta denna chans. 
Jag fick så fina ord idag och jag blev så otroligt stolt över mig själv. 🥰😀
Nu är de bara fortsätta kämpa resultaten kommer mer o mer. 

Vägde mig idag igen hos min PT och de känns för bra för att vara sant faktiskt. 
Jag har visat för mig själv vilket jäkla pannben jag har och vilja.
Samtidigt som de var så tufft idag, men de kommer bli bättre o bättre.
 
Kan jag så kan vem som helst för jag har verkligen inte världens bästa självförtroende när de kommer till träning, men det blir bättre o bättre.
 
Jag hoppas att fler kan bli inspierade att kämpa och kämpa. 
Vill man göra en livsförändring tycker jag det är värt att våga ta hjälp har man möjlighet rent ekonomiskt är de värt pengarna. 

Mu ska jag vila tills på Måndag order om de kroppen behöver vila då jag varit väldigt trött & sliten sista veckan. 
Har rent utsagt inte mått jättebra men tränat osv ändå, men efter snack idag så fick jag order om vila. 

så ingen träning på söndag som planen var där i mot promenader var bra. 🙂
jobb helg och sen vila o mys med grabbarna. 
hoppas ni får en bra helg. 
Visa fler inlägg