Massor med gnäll 😑

Varning för massor med gnäll. 😑
Mitt ryggproblem har blivit värre igen ni minns kanske att jag för ett par månader sedan hade besvär av ryggen och sökte vård för de då och då misstänkte man inflammation i höften och behandlade detta med kortisonspruta. 
 
Jag upplevde då att det uppkom i samband med min sjukskrivning eftersom det höll i sig hela min sjukskrivning på 4 veckor nu tänker jag inte låta de gå o gå utan redan denna vecka försöka få tag på vårdcentralen lättare sagt än gjort..
 
Min stress ökade i helgen och framför allt igår o ryggproblemet återkom förra veckan av o till. 😓
Idag kom jag knappt ur sängen dels pga trötthet länge sedan jag var så trött som idag.
Ändå så sover jag så himla mycket bättre hemma trots värmen.
Men sömnen har blivit jätte mycket bättre. 
 
Denna vecka är ganska tuff jag jobbar måndag till lördag dessutom idag jobbade jag 12.30-18.15 på min arbetsplats och sen 18.30 började jag på ett annat ställe o kör jouren tills imorgon kl 10.00 så fara så de är inte min grej längre.
 
Lika så torsdag jobbar jag på ett annat ställe.
Fredag till lördag på mitt ställe och sedan nästa vecka & veckan efter det är de också lite upp & ner.
 
Tror detta farande olika ställen ingen lugn & ro mycket jobb på korttid ökat min stress eftersom den gick ner så pass bra när jag började landa där jag ska vara.
 
Men snart är all semester över och ordinarie är på plats och då behöver man inte flytta runt på mig.
Har en vecka dom behövde mig här där jag är ikväll för det är lättare o fixa en vikarie för mig för våra vikarier alltså wow vilka tjejer.
Två unga tjejer, men så otroligt duktiga och sköt sig galant de ser man inte ofta.
Superskönt faktiskt 👌
 
Aja ska se lite serier nu på telefonen innan de sista ska göras och sen får jag krypa ner i sängen så skönt. 
Längtar tills imorgon när man slutar. 😊
 
godnatt på er 
Visa fler inlägg