När kommer vändningen?

Nu har det gått flera veckor 3 ca och jag mår inte bättre.
Jag vet inte vad jag ska göra jag har pratat med min chef, mejlat om en tid till previa får ingen, pratat med en psykolog som hänvisar mig till previa via min chef. 

Jag vill bara må bra iallafall bättre men de känns mörkt.
Min långa arbetsvecka är igång och jag känner bara sån ångest. 😪😓
Jag orkar ju inte heller kämpa heller just nu känner jag vara usch fy & blä.
Tänk om saker kunde gå fortare eller man kunde vinna på triss så man slapp vara beroende av jobb. 🤣😉
 
Är inne i en svacka och de tär på mitt psyke jag vill bara ha en förändring nu så man känner att de går åt rätt håll, men allt står o stampar känns de som.
inte mår jag bättre av att ingenting händer. 

Sedan vi fick ett nytt schema, förändringar på jobbet i mars så blev det kaos.
Visst schemat känns lite lättare vi börjar senare, men vi jobbar längre dagen efter vilket funkar vi jobbar mycket mer tillsammans som grupp nu.
De är absolut en fördel, men jag pallar inte två helger i rad.
 
Nu kommer min värsta vecka 70 timmar & 30 min drygt är måndag till måndag.
Med möte normalt idag sen jobb tills nästa måndag. 
Värsta passet är söndag till måndag på 27,5 timme. 🙄
 
Jag bävar verkligen för denna helg. 
När jag slutar 12.30 på måndag efter o jobbat fredag till lördag o söndag till måndag så tar de mig tills torsdag innan jag är pigg igen och då börjar jag 14.00 igen. 😪
 
Förut gick jag av 09.00 måndagar i stället för 12.30 då blev de hem o sova o sen eftermiddag var man lite piggare på nu sover jag inget när jag kommer hem för då kan inte jag sova på natten sedan. 

Min kropp är inte anpassad för så här långa arbetspass. 😓😴
Och sen två helger i rad vad man gjort 70.5 timme veckan innan. 
Sen kommer torsdag till fredag sen lördag till söndag med 26,5 timme så lördag till söndag är kort pass kan man säga.
 
Med två så långa helger i rad är de inte konstigt man behöver återhämning.
Jag har en dags återhämtning efter lördag till söndag. 

efter längsta helgen går jag av måndag o ledig tisdag & onsdag, men man skulle behöva 3-4 dagar ledighet. 
förr hade jag nästan en veckas ledighet på schemat de är borta. 😥😓
 
Aja bara bita ihop och kämpa på! 
Visa fler inlägg