Men hallå..

Hej, hallå.. 
Hjälp vad jag varit förstörd denna vecka inte minst igår. 
Herregud gårdagen var inte rolig jag var så trött igår kväll, men men.
Jobbade dagtid igår och sedan blev de hämta hundarna, promenad.
Kommer hem och ska till syrran för hon hade handlat hem lite till oss jag ville ha ifrån Willys. 

Med mig hem fick jag både Alwa & Wiggo som inte ville käka hemma utan följde med till mig & oscar 😂
Dom byggde hinderbana i vardagsrummet men städade snällt efter sig sen. 🥰

 
Lite makaroner & köttbullar tänk dom åt fullkornsmakarone o hemmagjorda köttbullar inte Alwa hon åt bara makaroner. 🙂
Det var ju mysigt 😍😀
Sedan följde Oscar med dom hem till sig o wiggo säger det var så roligt här. 
Sötunge. 🥰
 
Idag fick Pappa nycklarna till sin lägenhet imorgon går första lasset med grejer. 
Själv jobbar jag, men några andra kör jag får hämta lite på Söndag o börja köra till hans lägenhet.
 
Så jag öppna dit så Björn & barnen fick komma in o titta,
Emma & jag fixa dit lite grejer som stod hos Emma och oss idag bland annat köksbord & stolar.
På söndag får Oscar bära ner sakerna ifrån vårat vindsförråd. 
sen skulle syrran komma på besök också på söndag för o spana in vårt nya hem. 🙂
Full rulle i helgen med andra ord. 

 
Visa fler inlägg