Hej, Hej.. 🙋🏻‍♀️

Hej på er.
Jag är inte jätte duktig på att uppdatera här. 🙄
Men så är de ju och de går i perioder.
 
Igår la jag upp bilder o visa innan träning och nu när jag tränat sedan 1 februari ordentligt. 
Sedan har de ju varit vissa perioder med dålig träning. 
Men resultaten finns ju där. 
Jag blev så glad för alla fina kommentarer som trillat in. 
Lägger upp bilderna här också o från och med nu ska jag ta bort typ en gång i månaden. 🙂
Mest för min egen skull eftersom jag är väldigt kritisk mot mig själv o ser inte resultaten. 
Vikten var ungefär detsamma i juli 2020 som när jag började ordenligt i februari 2021.
jag tog en del bilder förr men slutade sen när jag började må mer dåligt över min vikt. 
Men nu har jag tagit tag i livet. 🥰♥️

 
 
 
 
I övrigt så har jag börjat planera bättre igen få mer rutiner och nu har jag en träningsdagbok där jag skriver när jag ska träna, hur de gått, vad jag gjort osv.
 
Nu är jag trött o ska lägga mig o se på något eller lyssna på ljudbok. 🥰
Försöker skriva ett inlägg imorgon. 
Visa fler inlägg