Instagram eller Facebook.

Jag känner att jag inte tycker det är roligt att skriva här längre. 
Därför tänker jag sluta blogga om de är för alltid eller inte märks, men jag har få läsare och dom flesta av er följer mig redan på Facebook eller instagram kanske både och. 

Jag lägger mesta dels ut 24 timmars bilder & texter som kommer på instagram & Facebook. 
så vill ni följa oss får ni gärna göra de där. 🥰

Behåller bloggen då jag vill fortsätta följa några av er o läsa era bloggar och då kommenterar jag med denna. 

puss & kram 🥰 😘
 
Instagram: eriikapettersson_ 
#1 - - Sofia:

Teåkigt att du inte känner för att blogga mera, men som du skrev jag följer dig på dom andra ställena! 😊

Svar: Precis 😍Och jag uppdaterar nog där oftare än här.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Ja,var sak har sin tid och du kanske är klar med bloggandet?! Ibland känner jag också så, men det håller inte i sej så länge :)

Svar: Jag är nog de jag uppdaterar inte lika mycket som förr.Har blivit lite mer privat med livet 😂🤣
Finns massor o skriva om man vill, men kanske inte för hela världen om alla skulle se.
Erika Pettersson