Extra jobb!

Hittills har sommaren med vikarier osv gått bra, men nu blev det lite omändring så igår fick jag byta arbetsplats och idag går jag ut extra på en annan arbetsplats lika så söndag blir det en annan arbetsplats.
 
 
Jag tycker bara det är roligt att komma o få jobba hos en brukare jag inte varit hos på drygt 3 år!
Men de gick så himla bra igår.
 
Jag trivs på mitt ställe, men samtidigt så saknar jag ju att träffa dom jag jobbat med när jag sprang runt som vikarie / resusare en period.
Man fick omväxling man fick träffa olika människor och andra rutiner osv, osv. 

Nu är det bara en vecka kvar tills jag jobbar mitt sista arbetspass. 🥰👌

Har Fredag, lördag & söndag framför mig så blev en längre helg eftersom jag spräckte min lediga dag idag med o jobba extra.
Igår & söndag blev de förflyttning så gör mina timmar. 
Slapp köra jouren lördag till söndag så får sova hemma vilket underlättar i denna värme. 
hemma har vi ac så de är ju guldvärt o få sova hemma då så de tackade man ju inte nej till. 

 
Kändes lite märkligt att åka hit igen vilket jag inte gjort sedan vi flyttade i februari.
våran gamla lägenhet ser ut o fortfarande stå tom.