Nytt till hemmet

Hade påbörjat ett inlägg igår som aldrig blev publicerat ni märker om detta kommer upp eller om jag stänger och glömmer bort igen. 🤣


Har lyckats fynda lite till hemmet till min stora förtjusning. 
min Ullared lista minskar men de kanske inte ens blir någon resa vem vet!? 
Bussbolaget vi ska åka med kan ställa in men hoppas inte. 😳
Aja de märks då blir de o ta bilen lite längre fram.
 
Rusta rear ut grejer nu så åkte in o köpte sammets gardiner som jag velat ha.
Ljusrosa har rosa nu men mer genomskinligt och jag vill ha sammets. 😉
I stället för 600kr eller över 600kr blev de bara 400kr.
 
Oscar köpte en matta till sitt rum.
Nöjda & glada.
 
Idag hitta jag lite posters billigt på Coop så köpte till mig o syrran.
I morgon blir de en sväng till rusta igen för o handla åt syskonen som inte kommer iväg 😂
Men jag åker gärna till stan en sväng o kollar in mer grejer även åt andra en anledning o åka.
 

 
Färgglad matta men oscar ville så gärna ha den i sitt rum för o skydda golvet så visst jag gillar när de piffas upp med färg.
hela rummet är ju i vitt & svart annars.
 
Nu vill jag ha nya mattor till vardagsrummet ju. 😂🥰