Gnäll inlägg!!

Sluta läsa nu om ni inte vill läsa ett gnäll inlägg. 
Har en tid haft ont av o till i vänster skulderblad & axeln, men envis som jag alltid är så jobbar jag på mest pga oron över vad andra ska tycka om jag stannar hemma. 

Vad säger folk? Blir det någon vad är hon hemma för bla bla?
Jag avskyr sånt och har i stället inställningen att jobba bör man absolut o vara trogen sitt jobb, men jobbet är inte hela min värld och jag gör allt när jag jobbar o lite till på fritiden för jobbet, men det ska inte få knäcka mig.
Inte psykiskt Inte fysiskt.
 
Sista tiden har varit tung som attans.
Har sovit dåligt har varit spänd, arg, ledsen, orolig allt på en gång.
Inte konstig min kropp kanske ballar ur.
 
Sedan kommer privatlivet i fatt och där har man sina problem, oros grejer osv.
Idag sjukskrev jag mig min kropp värker.
Mycket tankar som far i huvudet hela tiden kring jobb osv.
Men en dag kanske allt ordnar sig 😊😎
 
ikväll har jag tillbringat tiden i sängen med en bra bok. 📚 
och nu har vi promenerat med hundarna ska ska slå upp en ny bok o påbörja o läsa den.
Älskar perioder då jag läser mycket för de får mig o minska min stress nä jag läser kan jag inte vara aktiv på telefon, tillgänglig hela tiden då blir de att jag sätter på ljudlöst lägger undan den o glömmer bort de den o alla sociala medier.
något jag behöver träna mer på bort med telefonen, bort med stress kring jobb och tankar vad andra ska tycka. 

 
#1 - - marianne:

Det är svårt att stanna hemma om man har stor arbetsmoral, men du vet ju att ingen tackar dej för att du sliter ut dej, samtidigt gör man kanske inte så bra jobb när man inte orkar, så strunta i vad andra ska tänka, det finns de som sjukskriver sej för allra minsta och ibland bara för att de vill vara lediga, det vet ju du också eller hur?

Svar: Jag vet ju de men så rädd för att folk pratar 😕Men fick ju samtal & sms av mina kollegor så de de gjorde en ju väldigt glad dom tänker nog inte som jag tänker att dom tänker 😂

Men jag får så extremt dåligt samvete om jag är hemma 😞
Erika Pettersson