Planera om..

Idag har jag hunnit tvätta & städa under förmiddagen för jag bokade om min massage tid. 😊
Kände att jag måste planera om för veckan blev alldeles för tuff.
Min kropp o hjärna klarade inte av och då får man avboka saker annars hade jag nog lagt mig ner och o bara gett upp.
 
Ändå är jag lång ledig men helskotta vad jag proppat veckan med grejer. 
Allt man inte hinner med ska in på mina lediga veckor.
Idag fick jag ju städat hemma efter förmiddagspromenad med hundarna.
 
Haft möte idag i 2 timmar nervöst innan men sedan gick de superbra och jag fick beröm. 
Nu är det bara avvakta vad som händer och sker, men känns som en stor sten släppt ifrån mitt bröst. 

Grabbarna skulle simträna imorgon men har bokat om de också för jag måste få var hemma och bara vara och fokusera på vila och återhämtning.
Ni undrar säkert vad som händer och sker men det är mycket på
jobbet och de har knäckt mig lite.
 
Men nu släppte en del o nu vill jag enbart vara hemma och chilla, umgås med hundarna och imorgon hade jag ingen som kunde hjälpa mig i norsholm. 
Vi tränar dom ju fortfarande att simma men de går jättebra dom gånger vi gjort de 😊😍
så bokade om tiden till nästa vecka betydligt bättre för mig.
 
Nu har vi lagt oss tidigt idag för att sova tidigt ♥️