Norsholm tur & retur

Hoppas du en dag lugnar ner dig en aning o blir tryggare i dig själv min gosegris ♥️
Det är smått drygt att åka 30-40 min landsväg för ett besök som tog 5 minuter och kostade ca 2200kr.
vad gör man inte för djuren ♥️
Phoenix fick sitt andra kasteringschip och sista nästa gång blir det
stora ingreppet och de ska planeras i tid så vi kan få semester.
 
Nu är de insatt ett iallafall vi hoppas att de ger effekt snabbare än de förra samt håller längre och han sköts sig som en liten prins. 

efteråt drog vi till Pappa då brorsan är nere ifrån vännes med fru & två barn.
Dom bor 86 mil bort så de är ju en bit.
Nu är dom här från söndag till fredag och han ringde precis som jag skulle åka till norsholm o fråga om jag skulle komma o fika så blev raka spåret dit.
 
Kul fick träffa Elton som är deras yngsta på 2 år aldrig tidigare träffat honom.
söt liten rackare och Evvin har hunnit bli hela 5 år.
Oj honom var de minsann liv i. 😂
 
Tänker att jag ska samla kraft o följa med till badhuset imorgon sen blir de fullt upp på torsdag och fredag för mig
och dom åker ju hem på Fredag. 

 
#1 - - marianne:

Vet hur det är att delar av familjen långt borta, det blir så roliga men intensiva dagar när man har möjlighet att träffas.

Svar: De blir de men man får ju ta sig tiden eftersom de kan gå flera år till nästa gång.Flera härifrån åker ju uppåt till dom men jag & oscar har aldrig åkt eftersom vi har hundarna och de inte riktigt fungerar o ta med dom.

Men nu har man fått lite tid med barnen o de var ju roligt 😍
Erika Pettersson