Miljöombyte

Ingen stress eller press tackvare att jag boka om deras simträning. 
Så idag har jag fått ta det lugnt på morgonen vilket har varit otroligt skönt. 
Igår kändes det som en sten släppte idag är stenen tillbaka igen. 😥
Lugn o ro är vad jag önskar mig mest av allt jag vill bara ha det bra hemma som på jobbet.
 
Men idag tog jag med grabbarna tog bilen bort till vinbjörnsparken och miljöträna, balansträna & hjärngympa. 
Att byta miljö att gå i är väldigt nyttigt för Phoenix och ha Zeke med sig är perfekt för han är ju inget osäker alls så han kan ge Phoenix ett lugn. 


Här har vi en golfbana och ett litet café som är öppet sommartid 😊

I morgon tänkte jag eventuellt ta med alla tre grabbarna och åka till Ringstad skogen i Norrköping.
Ni minns kanske när jag stod på ringstad gård med hästarna. 😊
Där finns de massor fina vägar så vore så kul o ta med hundarna o besöka dom gamla ridvägarna igen det är en plan vi har iallafall.

Då får hundarna lite miljöombyte igen och jag får uppleva gamla minnen.