Lång ledig

  • Nu är jag lång ledig om inget inträffar så man får förfrågan om att jobba. 
    Men man utgår ifrån att man är lång ledig nu. 😊
Är helt slut psykiskt det är inget kul att jobba just nu. 
jag vet varken ut eller in nu är jag ledig men känner bara för att sjukskriva mig nästa vecka, men jag är en kämpe så jag måste kämpa.
Man tappar så mycket pengar om man är hemma dessutom. 
 
Är iallafall otroligt glad över att jag har så underbara kollegor som hör av sig, frågar hur man mår och vi stöttar varandra enormt mycket det känns väldigt bra.
bra kollegor är verkligen A & O faktiskt. 😊
så dom är underbara. 🥰
 
#1 - - Marianne:

Ta det lugnt nu under ledigheten och försök att tacka nej till extrajobb om de frågar dej....

Svar: Jo jag ska försöka ta de lugnt 😊Brorsan är nere i finspång tills på fredag dom bor ju 86 mil härifrån så tänkte att jag ska samla kraft o följa med till badhuset imorgon så man får umgås lite med brorsbarnen.

Hans yngsta på 2 år träffa jag idag för första gången 🙄
Men de var kul 😀
Erika Pettersson